ORGANIZACE VÝUKY OD 30. LISTOPADU

24. 11. 2020

PŘINÁŠÍME INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 30. LISTOPADU V SOUVISLOSTI S NÁVRATEM ŽÁKŮ 3.-9. ROČNÍKU.
Přijatá opatření vycházejí z instrukcí MŠMT a podmínek naší školy.

Je povolena osobní přítomnost: žáků 1. stupně
                                                   žáků 9. ročníku

                                                   žáků 6. – 8. ročníku v režimu rotační výuky.
Cílem rotační výuky je organizovat vzdělávání tak, aby se snížil počet žáků přítomných ve škole.
Třídy 6.-8. ročníku jsou rozděleny do dvou skupin (třídy samotné se nedělí) a prezenční výuka je pro ně nastavena takto:
1. týden od 30.11.prezenční výuka pro žáky tříd:  7.A, 7.B, 8.A, 8.B, 8.C, 8.D
2. týden od 7.12.   – prezenční výuka pro žáky tříd:  6.A, 6.B, 6.C, 6.RVJ, 7.C, 7.D
V dalších týdnech se skupiny vystřídají.

Pro tyto žáky je od tohoto data a v daném termínu povinná prezenční výuka.
Ostatní žáci pokračují v distanční výuce.

VÝUKA
Prezenční výuka probíhá v homogenních skupinách, třídy se neslučují ani jinak neprolínají.

V rámci zamezení kontaktu mezi žáky z různých tříd je příchod do školy organizován takto:
               místo                                                      čas                ročník
vstup do ŠD, druhé nádvoří (ZUŠ)                     7:35 hod          9. ročník
                                                                           7:45 hod          4. ročník

boční vstup, první nádvoří                                  7:35 hod           5. ročník
vstup do spojovací chodby, první nádvoří     7:45 hod          2. a 3. ročník

hlavní vchod                                                        7:35 hod     třídy druhého stupně dle rozpisu
                                                                            7:45 hod           1. ročník

V případě opožděného příchodu po 8. hodině – vstup hlavním vchodem
Odchod ze školy po skončení vyučování – hlavním vchodem

Výuka probíhá podle rozvrhu, případné úpravy sledujte ve Škola OnLine.

Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole, včetně školní družiny. Doporučujeme 2 – 3 roušky na den uložené v igelitovém sáčku.
Jsou umožněny individuální konzultace (jeden žák a jeden pedagogický pracovník), u kterých může být přítomen zákonný zástupce žáka, a to i pro žáky, kteří jsou vzděláváni distančním způsobem.

Vstup třetích osob do prostor školy je možný pouze v odůvodněných případech.

ŠKOLNÍ DRUŽINA
Školní družina je v provozu po skončení vyučování za dodržení podmínky homogenity jedné třídy, popř. jednoho ročníku.

Ze školní družiny odcházejí děti družinovým vchodem, rodiče čekají na děti na nádvoří ZUŠ.
Doprovody dětí na autobusy MHD jsou zajištěny.

Ranní školní družina je zajištěna v prostorách školy (po převlečení přecházejí děti rovnou do svých školních tříd, kde pod dohledem čekají na začátek vyučování).

ŠKOLNÍ KLUB
Školní klub není v provozu. Nelze dodržet pravidlo homogenity skupiny žáků jedné třídy ani jednoho ročníku.

ŠKOLNÍ STRAVOVÁNÍ
Školní jídelna je v provozu.

Strávníci přihlášení v jídelně jsou v době prezenční výuky přihlášeni k odběru stravy.

V době distanční výuky se strávníci k odběru stravy musí přihlásit. Žák má nárok na dotovaný oběd i v době distanční výuky. Výdej stravy do jídlonosičů výdejním okénkem ze dvora.

Žáci a zaměstnanci školy mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace stravy.

Informace k provozu škol zde.